Followers

There was an error in this gadget

Search This Blog

Friday, May 27, 2011

Issues

My apologies for my sort term lack of activity. I've been moving non-stop the past few days so everything is getting a little stressful. Plus to add to the pace I apparently have gotten some individuals upset... Well they can suck my dick. Bring it on haters gonna hate...


I haven't been able to workout either due to the completely shitty weather. Ugh this week went from great to not-so-great in a matter of like two hours. On the plus side I just ate ten spicy ass wings. Delicious.

31 comments:

  1. Where did you get said wings?

    ReplyDelete
  2. @Xenototh, A local wing place, it's delicious.

    ReplyDelete
  3. First time I have seen that "Even Hitler thinks your silly" poster ;)

    ReplyDelete
  4. Haha, spicy wings rock. Thanks for your comment and we all make our own destiny...

    ReplyDelete
  5. that hitler picture is magnificent!

    ReplyDelete
  6. Ross: This is a FANTASTIC blog of win.

    I love that .gif. I'm jelly of your wing experience. :( All I have is macaroni. Bah.

    ReplyDelete
  7. LOL funniest picture of Hitler I ever seen and screw those haters!

    ReplyDelete
  8. It's like I said, strange weather, did we miss the end of days?

    ReplyDelete
  9. I am a hater from the old days. O.H.

    ReplyDelete
  10. as your blog's name says, haters gonna hate.Fuck the haters.

    ReplyDelete
  11. Gah I love that Hangover gif

    ReplyDelete
  12. i have that asian guy with a passion

    ReplyDelete
  13. Haters always gonna hate. Fuck 'em.

    ReplyDelete
  14. The rain was rough this week, but now it's nicer.

    ReplyDelete
  15. lol nice pics... i want some wings right now =(

    ReplyDelete
  16. Never ate spicy wings... and lol with the guy from the hangover xD

    ReplyDelete
  17. Never had ass wings before but goodluck moving and getting things situated.

    ReplyDelete
  18. ye even hitler is right! :)

    ReplyDelete
  19. I haven't had the chance to work out because of the weather either, feels bad man.

    ReplyDelete
  20. Keep it up. Keep those haters hating! I enjoy this blog a lot.

    ReplyDelete
  21. I wanna know the context of that gif.

    ReplyDelete
  22. not working out can suck, Ive dealt with 2 knee surgeries in 2 years took me out of the gym for a while, got super fat playing elder scrolls, but once i was able i got back in shape

    ReplyDelete